nedelja, 24. april 2011

Z mobijem ..

Ker mi moja prijateljica nenehno najeda, sem jo uslišala in začela. Žal je slika nastala z mobijem .. bo drugič boljša ..
Za začetek pa samo tole.
 



13 komentarjev:

  1. koooooooooooooončno .. zdaj pa hitro fotoaparat v roke in poslikaj ustvarjevo ...:))))
    tale je pa v živo veliko lepša .. je treba na novo slikat ..

    OdgovoriIzbriši
  2. Dajmo Majda, komaj čakam, da vidim izdelke! Glede na prvo objavo, bodo zelo, zelo lepe stvari. Komaj čakam...juuuuhuuu!
    Lučka

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljena! ;)

    Dobrodošla v svet blogerjev in blogerk! :) Izdelki so fenomenalni in resnično škoda bi jih bila skrivati samo zase! :)

    Te že spremljam! :D

    LP,a.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla med nami :-))
    Čudoviti izdelki in prav je, da si nam jih pokazala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Je že prav, da ti je najedala :) Zdaj pa lepo počasi, ko bo vreme lepo in svetloba prava, poslikaš še vse ostalo in postaviš na ogled.
    Po videnem lahko rečem, da bomo z veseljem obiskovale tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobrodošla med spletnimi ustvarjalci. :)

    Prvi izdelki so hudi dobri in komaj čakam na nadaljevanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobrodošla v blogerskem ustvarjalnem neredu. (Prijatelji so za to, da jih ubogamo ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. o, drage punce,
    bo še kaj, bo. danes je bila spet peka. sem kar zadovoljna. moja piarovka je bila prisotna, tako da je dokumentirano.. kmalu pokažem, je pa še kar nekaj dela.
    hvala za dobrodošlico,
    majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobrodošla in škoda bi bilo te tvoje izdelke skrivati. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobrodošla! Prva objava je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  11. odlično, čisto sem not padla... vse te oblikice, na videz preproste in vseeno popolne... zadnja me je kar posadila. čudovito.
    tole bi bil greh skrivat :)

    OdgovoriIzbriši
  12. same pohvale. Se ne bi rada hvalila, ampak to kar je na slikah je še ostalo doma. večina je že razdanega. moram povedati, da me vaši komentarji zelo spodbujajo. Hvala!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Majda, tole je pa lepo, videla sem že veloko tvojih izdelkov in res jih je škoda skrivati na neki polici. Tu se vidi, da s preprostim stilom lahko ustvariš prave male umetninice. Upam, da imaš še kakšno doma, da jih vidim v živo.
    lp, Mateja H.

    OdgovoriIzbriši